[rev_slider ]

Training Comunicare Scrisa

Azi mare parte din comunicare se poartă în scris, email-ul este principalul canal de comunicare cu clienții și chiar între colegi folosim din ce în ce mai mult mesageria. Există câteva particularități pe care le are comunicarea în scris față de comunicarea completă, cea în care ne vedem cu interolocutorul și putem folosi nu doar comunicarea prin cuvinte, ci și comunicarea non-verbală și para-verbală.

Acest training se dorește a fi un ghid practic de comunicare în afaceri. Împreună vom dezlega tainele redactării unui e-mail, fie că acesta este unul uzual, care dă vești bune, sau unul care aduce vești neplăcute. Învățăm să redactăm o comandă, cum să răspundem eficient la solicitările clienților și cum să transmitem eficiente mesajele în scris.

Beneficiile cursantilor la final de curs Comunicare Scrisa:

  • Isi vor dezvolta capacitatea de a scrie mesaje eficiente utlizand cei 7C
  • Vor putea scrie mesaje uzuale care aduc vesti bune
  • Vor putea scrie mesaje negative pastrand o relatie buna cu interlocutorul
  • Vor cunoaste si aplica eticheta e-mailului

Agenda propusa pentru training Comunicare Scrisa:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

  • Introducere in Comunicare
  • Comunicarea scrisa
    • Comunicarea scrisa vs comunicarea orala
    • Caracteristicile unui mesaj scris eficace – cei 7C
    • Documente utilizate în comunicarea de afaceri
  • Comunicarea electronica
    • Tipuri de mesaje
    • Eticheta e-mail-ului
    • Pasii redactarii unui e-mail
  • Mesajele uzuale care aduc vesti bune
    • Efectuarea unei comenzi & Confirmarea unei comenzi
    • Cerere de oferta & Raspuns
    • Solicitare de informatii & Raspuns
    • Felicitarile
    • Mesaje persuasive
  • Mesaje negative – care aduc vesti neplacute
    • Formularea unei reclamatii
    • Raspuns la o reclamatie – cum gestionam conflictele
    • Respingerea unei solicitari – cum sa spunem NU
  • Cum sa cream relatii cu clientii nostri

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Trainingul poate fi livrat atat in “sala de curs” cat si online pe ZOOM.

Nr participanti: 8-12

Cere oferta personalizata

    Nume

    Email

    Telefon


    Mesaj

    Trainer comunicare: Daniela Irimia

    Background profesional: Experienta de peste 15 ani in business, marketing si vanzari. 8 ani de training, peste 4500 de ore de curs sustinute atat online cat si offline.

    Din 2009 este antreprenor si fondatoarea mai multor proiecte ce incurajeaza dezvoltarea personala si profesionala (www.gandeste-pozitiv.ro). Din 2010 a inceput activitatea ca facilitator in programele de teambuilding si training. In 2013 devine Business Partner in cadrul Vision Consulting.

    Fondatoarea proiectului educational si motivational pentru femei – FemeiaIndependenta.ro si autoarea cartilor de dezvoltare personala Femeia Independenta si Elibereaza-te de stres

    Educatie: Licentiata in Stiinte economice si Management la Facultatea de Management si Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. Trainer acreditat ANC, Certificata in folosirea instrumentelor NLP

    Training-uri livrate: Abilitati de Comunicare, Comunicare Asertiva, Comunicare in vanzari si la telefon, Customer Care, Time Management, Abilitati Manageriale, Munca in echipa, Gestionarea stresului in organizatii, Teambuilding, Managementul Conflictelor

    Scurt video realizat de Daniela Irimia, despre avantajele si dezavantajele comunicarii scrise:

    Intrebari frecvente

    Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

    Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

    Cati participanti pot fi la un training?

    Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

    Unde se desfasoara training-ul?

    Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

    Care este tariful pentru un training corporate?

    Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

    Personalizati cursul pentru compania noastra?

    DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

    Oferiti suport ulterior cursului ?

    DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

    Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro