[rev_slider ]

Training Comunicare Eficientă

Oamenii din echipă nu reușesc să dezvolte relații bune cu colegii sau cu clienții? Colaborarea nu este suficient de bună? Unii din colegi nu își asumă în totalitate responsabilitatea pentru ceea ce fac? Alții nu știu să își gestioneze eficient emoțiile atunci când apar situații provocatoare? Majoritatea oamenilor cred că știu să comunice când de fapt, ei doar vorbesc…

A comunica înseamnă însă mai mult decât a vorbi. Comunicarea implică respect – pentru noi înșine și pentru ceilalți, o minte deschisă și către alte orizonturi decât cele care ne sunt familiare, dincolo de normalitatea pe care ne-am conturat-o, implică ascultare reală și, nu în ultimul rând, răbdarea de a înțelege punctul de vedere al celuilalt și de a-l expune pe al nostru.

Prin cursul “Comunicare Eficientă” vom descifra tainele stilurilor comportamentale și cum acestea ne influențează modul de a comunica. Exersam comunicarea asertivă și vom găsi modalitățile optime de relaționare cu cei din jurul nostru. Ne vom dezvolta abilitatea de a asculta și de a ne face ascultați, de a spune lucrurile în așa fel încât să nu lăsăm loc de ambiguități și confuzii.

Obiectivul cursului de comunicare Eficientă în Organizație:

Dezvoltarea unor abilitați excelente de comunicare și relaționare, atât în plan profesional cât și în plan personal.

Comunicare mai bună atât intern, în cadrul companiei cât și extern cu clienții și partenerii de business.

Creșterea nivelului de motivație și proactivitate în a exersa principiile descoperite în curs până când acestea devin un fel de a fi.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Comunicare Eficientă în Organizație:

  • Identifică stilurile comportamentale și de comunicare
  • Află tehnici eficiente de comunicare asertivă
  • Vor putea să interpreteze corect limbajul verbal și nonverbal
  • Încep să comunice cu impact și cu rezultatele dorite
  • Își îmbunătățesc relațiile de muncă cu colegii și clienții
  • Vor primi și vor oferi feedback constructiv

Agendă propusă pentru training Comunicare Eficientă:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

Introducere in comunicare:

  • Tipuri de comunicare: verbală, non-verbală, para-verbală
  • Cum integrăm tipurile de comunicare pentru a ne exprima corect si eficient
  • Care sunt bariere in comunicare si cum renunţăm la ele

Prima impresie – Cum si de ce să faci o prima impresie bună

  • Fă-i pe ceilalţi să se simtă importanţi
  • Cum incepi o conversaţie
  • Crearea raportului – deschiderea canalelor de comunicare

Modelul de personalitate DISC

  • Identificarea tiparelor comportamentale si de personalitate (se completeaza un chestionar)
  • Intelegerea tipologiilor: Dominant, Influent, Stabil, Constiincios
  • Acceptarea diferenţelor si adaptarea limbajului

Comunicarea eficientă – Cum să transmiți mesajul clar, concis, coerent

  • Pasul 1 – Pregăteste interacțiunea cu interlocul tau
  • Pasul 2 – Transmite mesajul clar, concis, coerent, asertiv
  • Pasul 3 – Verifică înțelgerea din partea interlocutorului

Sisteme de reprezentare – VAKOG

  • Cum comunicăm in limbaj vizual
  • Cum comunicăm in limbaj auditiv
  • Cum comunicăm in limbaj kinestezic

Tipuri de comportament:

  • Identificarea celor patru tipare: agresiv, submisiv, pasiv-agresiv, asertiv
  • Cum ajungem la asertivite – emotii si ganduri

Comunicarea Asertivă în organizație

  • Cum devenim interlocutori mai buni
  • Acceptăm dreptul la opinie a interlocutorului – respectam omul din fața noastră
  • Cum formulăm mesajul cu respect și empatie

Ascultarea activă

  • Pun întrebări și încurajez interlocutorul să comunice
  • Ascult ca să înțeleg
  • Ofer feedback non-verbal

Feedback eficient în echipă

  • De ce ne este teamă să oferim și să primim feedback?
  • Cum oferim feedback respectând principiile comunicării asertive
  • Cum primim feedback

_____________________________________________________________________________________________________________

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr participanti: 8-12

Solicită o ședință gratuita de consultanță cu unul din trainerii Vision Consulting!

Tel: 0724 837 869 ; Email: daniela.irimia@visionconsulting.ro

Cere oferta personalizata

    Nume

    Email

    Telefon


    Mesaj

    Trainer comunicare: Daniela Irimia

    Background profesional: Experienta de peste 15 ani in business, marketing si vanzari. 9 ani de training, peste 5000 de ore de curs sustinute atat online cat si offline.

    Din 2009 este antreprenor si fondatoarea mai multor proiecte ce incurajeaza dezvoltarea personala si profesionala (www.gandeste-pozitiv.ro). Din 2010 a inceput activitatea ca facilitator in programele de teambuilding si training. In 2013 devine Business Partner in cadrul Vision Consulting.

    Fondatoarea proiectului educational si motivational pentru femei – FemeiaIndependenta.ro si autoarea cartilor de dezvoltare personala Femeia Independenta si Elibereaza-te de stres

    Educatie: Licentiata in Stiinte economice si Management la Facultatea de Management si Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. Trainer acreditat ANC, Certificata in folosirea instrumentelor NLP

    Training-uri livrate: Abilitati de Comunicare, Comunicare Asertiva, Comunicare in vanzari si la telefon, Customer Care, Time Management, Abilitati Manageriale, Munca in echipa, Gestionarea stresului in organizatii, Teambuilding, Managementul Conflictelor 

    Intrebari frecvente

    Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

    Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

    Cati participanti pot fi la un training?

    Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

    Unde se desfasoara training-ul?

    Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

    Care este tariful pentru un training corporate?

    Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

    Personalizati cursul pentru compania noastra?

    DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

    Oferiti suport ulterior cursului ?

    DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

    Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro