Training Managementul Conflictelor
Beneficiile cursantilor la finalul cursului Managementul Conflictelor:
- Vor putea sa se raporteze in mod constructiv la un conflict
- Vor putea sa preintampine conflictele
- Isi vor imbunatati relatiile cu cei din jur
Agenda propusa pentru training Managementul Conflictelor:
*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra
Conceptele de conflict si de rezolvare a conflictului
- Sursele conflictelor
- Tipologii ale conflictelor
Prevenirea conflitelor
- Ascultarea activa
- Exprimarea asertiva
- Ridicarea statutului de putere pentru evitarea conflictului
- Incurajarea stimei de sine a celuilalt
Metode de rezolvare a conflictelor
- Metoda castig – castig
- Negocierea
Procesul rezolvarii conflictelor
- Comportamentul în conflict
- Factori cu impact asupra rezolvarii conflictelor
- Modele ale rezolvarii conflictelor
Diminuarea efectelor emotionale negative ale conflictului
- Eliberarea de tensiune emotionala post-conflict
- Pozitivarea consecintelor negative ale conflictului
- Refacerea relatiilor
Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.
Nr participanti: 6-12

Cere oferta personalizata
Trainer: Daniela Irimia
Background profesional: Experienta de peste 15 ani in business, marketing si vanzari. 8 ani de training, peste 3000 de ore de curs sustinute.
Din 2009 este antreprenor si fondatoarea mai multor proiecte ce incurajeaza dezvoltarea personala si profesionala (www.gandeste-pozitiv.ro). Din 2010 a inceput activitatea ca facilitator in programele de teambuilding si training. In 2013 devine Business Partner in cadrul Vision Consulting.
Fondatoarea proiectului educational si motivational pentru femei – FemeiaIndependenta.ro si autoarea cartii de dezvoltare personala Femeia Independenta
Educatie: Licentiata in Stiinte economice si Management la Facultatea de Management si Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane din Bucuresti. Trainer acreditat ANC, Certificata in folosirea instrumentelor NLP
Training-uri livrate: Abilitati de Comunicare, Comunicare Asertiva, Comunicare in vanzari si la telefon, Customer Care, Time Management, Abilitati Manageriale, Munca in echipa, Stress Management, Teambuilding, Managementul Conflictelor
Intrebari frecvente
Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?
Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Cati participanti pot fi la un training?
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Unde se desfasoara training-ul?
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.
Care este tariful pentru un training corporate?
Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.
Personalizati cursul pentru compania noastra?
DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
Oferiti suport ulterior cursului ?
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.