[rev_slider ]

Training Tehnici Avansate in Vanzari

Lumea a devenit din ce în ce mai competitivă și pentru a supraviețui și progresa, avem nevoie să înțelegem ce înseamnă cu adevărat a vinde. Dacă până acum ai vândut intuitiv, ai acum ocazia să faci trecerea de la „amator” la „profesionist” participând la cursul nostru de vânzări, alături de echipa ta.

Tematicile și studiile de caz abordate în acest training de vânzări sunt adaptate realităților economice ale României de azi, în directă legătură cu transformările ce au avut loc în comportamentul cumpărătorului.

O echipă de vânzări performantă are agenți ce pot vinde online, la telefon și în interacțiunea directă cu clientul. Trainerii Vision Consulting au vasta experiență în vânzări și în predarea super-abilităților de persuasiune și negociere.

Obiectivul cursului de Tehnici Avansate in Vanzari:

Intelegerea modului de luare a deciziilor de catre clienti, psihologia cumparatorului si a vanzatorului in contextul economic de azi.

Dezvoltarea abilitatilor necesare in procesul de vanzare, astfel incat sa putem incheia mai multe vanzari cu un efort mai mic.

Fidelizarea si transformarea clientilor in ambasadori ai brandului.

Beneficii la finalul training-ului Tehnici Avansate in Vanzari:

  • Vei invata sa distingi rapid care sunt tipologiile de clienti dupa comportamentul pe care il manifesta;
  • Vei dobandi un control mult mai bun asupra propriilor emotii;
  • Vei invata sa influentezi / manipulezi decizia si starea emotionala a clientului;
  • Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul de vanzare si interactiunea cu clientul;
  • Vei afla la ce anume trebuie sa te uiti pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;
  • Vei sti cum sa pastrezi clientul pentru mai mult timp si cum sa-l transformi in ambasador al brandului companiei

Agenda propusa pentru cursul Tehnici avansate de vanzare

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

Jocul interior

Psihologia cumparatorului

  • Nivelele de judecata – intrebarile pe care le ruleaza subconstientul cumparatorului
  • Premise motivationale
  • Tipologii emotionale ale cumparatorului – modelul TEAM
  • Rolurile emotionale

Psihologia vanzatorului

  • Optimizarea – sa vrei, sa stii, sa poti
  • Autosabotajul – credintele limitative si depasirea lor
  • Dinamica emotionala proprie – modelul ARROW
  • Profilul mentalitatii vanzatorului de succes – modelul CAIS

Jocul exterior

Abilități avansate de comunicare și relaționare

  • Mesaje verbale și non-verbale: suntem conștienți de ce transmitem în exterior?
  • Vânzarea consultativă – principii de bază
  • Pregătireadiscuției cu clienții – element esențialîncâștigareaîncrederiiclienților (prospectare / segmentare / prioritizare)

Pașii unei discuții de business – privire de ansamblu

  1. Deschidereadiscuției
  2. Direcționarea prin întrebări – Idetificarea nevoilor
  3. Prezentarea soluțiilor posibile (commercial teaching, up-selling)
  4. Rezolvarea obiecțiilor și dezacordurilor
  5. Solicitarea angajamentelor și stabilirea pașilor următori

   Modulul 1. Deschiderea discuției

  • Discuții introductive
  • Poziționarea agendei,
  • Explicarea beneficiilor discuției – câștigarea dreptului de a vorbi
  • Abilitați de construire a raportului cu clienții ( matching and mirroring )
  • Exercițiusituațional (Role play pe un caz real)

   Modul 2. Direcționarea prin întrebări

  • Abilitați de ascultare activă
  • Clarificarea / confirmarea / parafrazarea/ recunoașterea
  • Schema procesului de întrebări – principiul pâlniei: situație – problemă- implicații – nevoie

   Modulul 3. Prezentarea soluțiilor posibile

  • Confirmarea/ recunoașterea nevoii clientului
  • Construirea încrederii clientului în soluție (argumentarea rațională )
  • Legarea soluției de un produs / serviciu din ofertă

   Modulul 4. Rezolvarea obiecțiilor și dezacordurilor

  • Obiecții comune
  • Surse ale obiecțiilor
  • Categorii de obiecții (neînțelegeri vs. dezacorduri )
  • Metode de a răspunde neînțelegerilor

   Modul 5. Solicitarea angajamentelor și stabilirea pașilor următori

  • Interpretarea indiciilor laînchidere
  • Semnale pozitive/negative – cum reacționăm ?
  • Recapitularea benefiicilor soluției
  • Discutarea pașilor următori ( închideri de testare )
  • Acordul asupra planului de acțiune
  • Follow-up post întălnire

Cross-Selling și UpSelling

  • Cum să vinzi mai mult cătrecliențiiexistenți
  • Cum săpăstrezirelația cu potențialul client – dacăîncă nu a cumpărat de latine

Exercițiu situațional complex: studiu de caz real

  • Feedback, plan de acțiune
  • Concluzii finale

______________________________________________________________________________________________________________

Metode folosite in cursul de vanzari:

  • Prezentarea conceptelor
  • Studii de caz si exemple practice
  • Metode experientiale
  • Joc de rol filmat
  • Feedback personalizat

Cursul de vanzari este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr participanti: 8-12 persoane

Solicită o ședință gratuita de consultanță cu unul din trainerii Vision Consulting!

Tel: 0724 837 869 ; Email: daniela.irimia@visionconsulting.ro

Cere oferta personalizata

    Nume

    Email

    Telefon


    Mesaj

    Intrebari frecvente

    Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

    Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

    Cati participanti pot fi la un training?

    Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

    Unde se desfasoara training-ul?

    Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

    Care este tariful pentru un training corporate?

    Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

    Personalizati cursul pentru compania noastra?

    DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

    Oferiti suport ulterior cursului ?

    DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

    Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro