Training Customer Care

Cursul de Customer Care este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa invete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudinea potrivita.

Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Customer Care:

  • Identifica stilurile comportamentale ale oamenilor
  • Afla cum pot sa ofere servicii de calitate
  • Au mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii
  • Stiu cum sa ofere feedback pozitiv
  • Inteleg importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

Agenda propusa pentru training Customer Care:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

1) Imaginea de sine si publica

  • apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
  • beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferentiat
  • promptitudinea
  • calitatea asteptata
  • bonul de casa

3) Eticheta In relatia cu clientul

  • prima impresie
  • servirea
  • atitudinea – zambetul face diferenta
  • finalizarea comenzii

4) Crearea relatiei cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi
  • ancorarea
  • crearea raportului
  • retentia si fidelizarea

5) Elemente de vanzare

  • abordarea
  • identificarea nevoilor
  • prezentarea solutiei si a alternativelor
  • influentarea
  • inchiderea vanzarii
  • up-selling

6) Tratarea reclamatiilor
7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Cere oferta personalizata

Nume

Email

Subiect


Mesaj

Intrebari frecvente

Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

Cati participanti pot fi la un training?

Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

Unde se desfasoara training-ul?

Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Care este tariful pentru un training corporate?

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

Personalizati cursul pentru compania noastra?

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

Oferiti suport ulterior cursului ?

DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro