Companiile de succes au inteles ca „secretul reusitei” sunt oamenii bine pregatiti, orientati spre dezvoltare personala si profesionala. Nu e de mirare investitia din ce in ce mai mare pentru pregatirea angajatilor. Criza financiara franeaza procesul, insa nu il opreste. Ca sa rezisti pe piata si in aceasta perioada ai nevoie sa vinzi. Ca sa vinzi ai nevoie de oameni bine pregatiti. Ca sa ai oameni bine pregatiti, e clar, ai nevoie de specialisti care sa-i formeze in directia scopurilor urmarite.

 
Trainingul se poate traduce ca fiind latura invizibila, dar tangibila a unei companii. Invizibila pentru ca imbraca prin cunostine existenta organizatiei si tangibila pentru ca efectele se concretizeaza in cresterea cifrei de afaceri.

Beneficiile unui training in organizatii

1. Oferirea unor solutii concrete care privesc dezvoltarea abilitatilor si insusirea unor tehnici care se refera atat la strategii (ce?), cat si la tactici (cum?);

2. Asimilarea informatiilor specifice departamentului/domeniului de activitate intr-un timp scurt, informatii care sunt oferite de persoane cu experienta;

3. Aplicarea celor invatate in training se face continuu dupa terminarea celor 2, 3, 4… zile de curs, pe o perioada de timp nedeterminata. Adica, o tehnica invatata o data se poate aplica de mai multe ori;

4. Multumirea angajatilor vis-a-vis de implicarea organizatiei in dezvoltarea lor personala si profesionala, ceea ce duce la cresterea atasamentulului fata de organizatie;

5. Dezvoltare multidimensionala a angajatilor;

6. In cazul trainingurilor ce privesc dezvoltarea personala, se urmareste imbunatatirea si descoperirea abilitatilor soft, cu implicatii in slefuirea inteligentei emotionale. Si, dupa cum se stie, succesul presupune 20% inteligenta mentala (IQ) si 80% inteligenta emotionala (EQ)!

7. Personalitatea organizatiei ( = ceea ce este propriu/unic organizatii ) este imbogatita prin detalii care contribuie la formarea unei „imagini” de ansamblu cu implicatii pozitive pe piata. De exemplu, „X” SRL se remarca pe piata productiei publicitare prin tehnologia de ultima generatie si rapiditate in executarea lucrarilor. Oamenii cu bune cunostinte in vanzari contribuie la transmiterea corecta si la tinta a mesajelor companiei. Astfel, trainingul intensifica procesul prin care organizatia comunica – la nivel de vanzare sau la nivel de comunicare a imaginii catre publicul tinta.
8. Un training este baza unui alt training. Sau, altfel spus, o data ce ai inceput nu te mai poti intoarce pentru ca evolutia este un proces de transformare, de „deplasare” spre un nivel superior;
9. Evolutia organizatiei. Asa cum rezultatele activitatilor specifice marketingului se vad in timp si presupun efecte de durata, si trainingul face parte din categoria „you must do” pentru atingerea obiectivelor companiei.

Vision Consulting organizeaza training corporate din sfera comunicarii si dezvoltarii personale dar si training de management si leadership