Curs Vanzari la telefon

Simti o bariera in conversatiile telefonice cu partenerii de business si ca nu esti suficient de persuasiv? Acest curs te ajuta nu doar sa comunici eficient telefonic, ci si sa convingi interlocutorul.

Deasemenea, daca job-ul tau este sa vinzi la telefon, cu atat mai mult acest curs de vanzari la telefon te va ajuta sa ai o rata de inchidere mai buna.

Obiectiv

Cursul urmareste crearea unui stil eficient de vanzare prin telefon. Dezvoltarea abilitatilor de comunicare verbala si paraverbala si dobandirea unor abilitati specifice de vanzare.

Beneficiile participarii la cursul de vanzari telefonice:

  • Comunicarea eficienta folosind doar limbajul si elementele de paraverbal
  • Intelegerea procesului vanzarilor prin telefon
  • Identificarea tehnicilor aplicabile in vanzarile prin telefon
  • Implementarea unui proces eficient de vanzari prin telefon

Agenda propusa pentru cursul de vanzari la telefon:

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

 Ce reprezinta vanzarile prin telefon si cand trebuie utilizate?

Avantaje si dezavantaje

Greseli in vanzarile prin telefon

Ecuatia vanzarii

Procesul de vanzare prin telefon

Tehnici de vanzare prin telefon

Persuasiune si influenta in vanzarea prin telefon

  • Managementul primei impresii
  • Construirea credibilitatii
  • Utilizarea corespunzatoare a vocii
  • Atitudinea vanzatorului prin telefon

Managementul apelului telefonic

  • 4 etape ale vanzarii prin telefon
  • Utilizarea unui scenariu
  • Motivatia cumparatorului de a cumpara produsul sau serviciul
  • Tratarea obiectiunilor
  • Semnale de achizitie si incheierea vanzarii

Tehnici de finalizare a vanzarii

Metode

  • Prezentarea conceptelor
  • Dezbateri in grupul mic si in grupul mare
  • Studii de caz si exemple practice
  • Joc de rol
  • Brainstorming
Training-ul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 8 – 12 persoane

Cere oferta personalizata

Nume

Email

Subiect


Mesaj

Intrebari frecvente

Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

Cati participanti pot fi la un training?

Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

Unde se desfasoara training-ul?

Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Care este tariful pentru un training corporate?

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

Personalizati cursul pentru compania noastra?

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

Oferiti suport ulterior cursului ?

DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro