Training ``Cum devii un vanzator eficient``

Lumea a devenit din ce in ce mai competitiva si pentru a supravietui si progresa, avem nevoie sa intelegem ce inseamna cu adevarat a vinde. Daca pana acum ai vandut intuitiv, ai acum ocazia sa faci trecerea de la „amator” la „profesionist” participand la cursul de vanzari pentru incepatori.

Tematicile si studiile de caz abordate in acest training de vanzari sunt adaptate realitatilor economice ale Romaniei de azi, in directa legatura cu transformarile ce au avut loc in comportamentul cumparatorului.

Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor necesare pentru pregatirea, gestionarea si finalizarea cu succes a oricarei situatii de vanzare. Intelegerea si aplicarea pasilor necesari in procesul de vanzare pentru a creste rata de inchidere si de fidelizare a clientilor.

Beneficiile unui curs de vanzari

  • Vei fi capabil sa pregatesti in mod profesionist o vanzare;
  • Vei sti sa apreciezi corect nevoile clientului pentru a-i putea propune solutiile corecte;
  • Vei sti cand e momentul potrivit pentru a incheia o vanzare;
  • Vei constientiza importanta procesului post-vanzare si a fidelizarii clientului;
  • Vei putea sa inchei mai multe vanzari.

Agenda propusa pentru cursul de vanzari

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

 Performanta in vanzari depinde de doi factori: implicare si abilitati
  • Implicare
    •     Pozitionarea vanzatorului
    •     Elementele care determina implicarea
    •     Perceptia limitelor personale – credinte limitative
    •     Descoperirea si dezvoltarea propriului stil de vanzare
  • Abilitati – perfectionarea abilitatilor prin studiul tehnicilor de vanzare consultativa

Vanzarea consultativa

  • Tipologia clasica a vanzarii
  • Concepte de baza ale vanzarii consultative
  • Rolul vanzatorului
  • Avantajul competitiv – surse
  • Procesul de cumparare
  • Sincronizarea proceselor: vanzare – cumparare
  • Motivele cumparatorului
  • Nevoile cumparatorului
  • Grupul decizional tipic in vanzari
  • Ce cumpara clientii: vanzatorul – firma – produsul
  • Conceptul de ‘valoare’

Cei 6 pasi ai vanzarii

  • Prospectarea
  • Abordarea
  • Identificarea necesitatilor
  • Prezentarea ofertei (solutiei)
    • Afirmatia de valoare
    • Crearea nevoii
    • Prezentarea propriu-zisa a ofertei
    • Tratarea obiectiilor
  • Inchiderea vanzarii (obtinerea acordului)
  • Urmarirea vanzarii
    • Retentia si fidelizarea clientului
    • Reflexivitate si feedback

Metode folosite in curs

  • Prezentare concepte
  • Studii de caz si exemple practice
  • Metode experientiale
  • Joc de rol filmat

Training-ul de vanzari este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Cere oferta personalizata

Nume

Email

Subiect


Mesaj

Intrebari frecvente

Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

Cati participanti pot fi la un training?

Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

Unde se desfasoara training-ul?

Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Care este tariful pentru un training corporate?

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

Personalizati cursul pentru compania noastra?

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

Oferiti suport ulterior cursului ?

DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro