Training ``Tehnici avansate in Vanzari``

Obiectiv

Intelegerea modului de luare a deciziilor de catre clienti, psihologia cumparatorului si a vanzatorului in contextul economic de azi. Dezvoltarea abilitatilor necesare in procesul de vanzare, astfel incat sa putem incheia mai multe vanzari cu un efort mai mic. Fidelizarea si transformarea clientilor in ambasadori ai brandului.

Beneficii finalul training-ului de vanzari avansate:

  • Vei invata sa distingi rapid care sunt tipologiile de clienti dupa comportamentul pe care il manifesta;
  • Vei dobandi un control mult mai bun asupra propriilor emotii;
  • Vei invata sa influentezi / manipulezi decizia si starea emotionala a clientului;
  • Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul de vanzare si interactiunea cu clientul;
  • Vei afla la ce anume trebuie sa te uiti pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;
  • Vei sti cum sa pastrezi clientul pentru mai mult timp si cum sa-l transformi in ambasador al brandului companiei

Agenda propusa pentru cursul de vanzari

*Agenda va fi imbunatatita si adaptata in functie de cerintele si nevoile dumneavoastra

Jocul interior

  • Psihologia cumparatorului
  • Nivelele de judecata – intrebarile pe care le ruleaza subconstientul cumparatorului
  • Premise motivationale
  • Tipologii emotionale ale cumparatorului – modelul TEAM
  • Rolurile emotionale
  • Psihologia vanzatorului
  • Optimizarea – sa vrei, sa stii, sa poti
  • Autosabotajul – credintele limitative si depasirea lor
  • Dinamica emotionala proprie – modelul ARROW
  • Profilul mentalitatii vanzatorului de succes – modelul CAIS

Jocul exterior

  • Schimbarea vitezelor – modelul TEAM
  • Principiile influentarii (dupa Robert Cialdini)
  • Interactiunea – declansatorii motivationali

Cum se imbina vanzarile cu marketingul eficient.

Metode

  • Prezentarea conceptelor
  • Studii de caz si exemple practice
  • Metode experientiale
  • Joc de rol filmat
  • Feedback personalizat

Training-ul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.
Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Cere oferta personalizata

Nume

Email

Subiect


Mesaj

Intrebari frecvente

Cate zile de training sunt alocate fiecarui curs?

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.

Cati participanti pot fi la un training?

Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.

Unde se desfasoara training-ul?

Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Care este tariful pentru un training corporate?

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

Personalizati cursul pentru compania noastra?

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.

Oferiti suport ulterior cursului ?

DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.

Cere oferta personalizata: 0724 837 869 ; daniela.irimia@visionconsulting.ro