Curs Customer Care

Cursul de Customer Care este dedicat celor care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si relationare cu clientii, celor care doresc sa invete sa ofere servicii aproape de excelenta, prin rabdare, comunicare, socializare, bun simt si atitudinea potrivita.

Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii, pentru a putea oferi servicii de calitate si a avea clienti multumiti.

Beneficile tale la final de curs

  • Identifici stilurile comportamentale ale oamenilor
  • Afli cum poti sa oferi servicii de calitate
  • Ai mai bune abilitati de comunicare si de relationare cu clientii
  • Stii cum sa oferi feedback pozitiv
  • Intelegi importanta serviciilor de calitate si avantajul competitiv dat de acestea

Agenda

1) Imaginea de sine si publica

  • apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
  • beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferentiat
  • promptitudinea
  • calitatea asteptata
  • bonul de casa

3) Eticheta In relatia cu clientul

  • prima impresie
  • servirea
  • atitudinea – zambetul face diferenta
  • finalizarea comenzii

4) Crearea relatiei cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi
  • ancorarea
  • crearea raportului
  • retentia si fidelizarea

5) Elemente de vanzare

  • abordarea
  • identificarea nevoilor
  • prezentarea solutiei si a alternativelor
  • influentarea
  • inchiderea vanzarii
  • up-selling

6) Tratarea reclamatiilor
7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.
Cine participa: Orice persoana care relationeaza direct cu clientii si care doreste sa creasca calitatea serviciilor oferite.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Inscriere la curs:

Nume

Email

Subiect


Mesaj

Inscriere la curs:

Tarif pentru curs de 2 zile: 200 euro + TVA ( acopera cursul, certificarea, suportul de curs, pauzele de cafea si masa de pranz )

Data: cand se formeaza grupa

Locatie: Bucuresti

Inscrierile se fac prin formularul de pe site sau email la office@visionconsulting.ro

Detalii la telefon 0724 837 869 / 021 310 86 11

Te-ar putea interesa si urmatoarele cursuri:

Comunicare Eficienta

Curs interactiv de 2 zile

Abilitati Manageriale

Curs interactiv de 2 zile

Comunicare Asertiva